سریال و انمیشن

به چه کسانی در اینستاگرام ریکوئست فرستاده‌اید؟

به چه کسانی در اینستاگرام ریکوئست فرستاده‌اید؟

چگونه ریکوئست های قبول نشده در اینستاگرام را ببینیم و مدیریت کنیم؟ حتما شما هم تا به حال به مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام فکر کرده اید. در ادامه این مطلب نحوه دیدن درخواست های ارسال شده اینستاگرام و لغو کردن آن‌ها را توضیح داده ایم.

در دنیای رسانه‌های اجتماعی، Instagram جایگاهی را برای خود به‌عنوان پلتفرمی ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد زندگی خود را از طریق تصاویر و ویدیوها به اشتراک بگذارند. به عنوان بخشی از تجربه اینستاگرام، کاربران اغلب درخواست‌های فالو را برای سایر کاربران ارسال می‌کنند تا از پست‌های آن‌ها مطلع شوند. اما چگونه می‌توانید این درخواست‌ها را به طور موثر مدیریت کنید؟ در این مطلب از پلازا، شما را در روند مشاهده، مدیریت و لغو درخواست‌های فالو ارسالی در اینستاگرام راهنمایی می‌کنیم. ما همچنین به اهمیت درک تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام و چگونگی تأثیر آن‌ها بر تجربه اینستاگرام شما خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب: 

نحوه مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام

ارسال درخواست فالو در اینستاگرام یک فرآیند ساده است. وقتی پروفایلی را پیدا کردید که می‌خواهید دنبال کنید، باید به سادگی روی دکمه Follow در پروفایل او ضربه بزنید. اگر حساب عمومی باشد، بلافاصله شروع به فالو کردن آن خواهید کرد. اما اگر حساب خصوصی باشد، درخواست فالو شما برای تایید به صاحب حساب ارسال می‌شود.

اما پس از ارسال درخواست فالو چه اتفاقی می‌افتد؟ چگونه می‌توانید وضعیت ریکوئست های قبول نشده اینستاگرام را مشاهده کنید؟ اینجاست که کمی مشکل می‌شود. اینستاگرام راه مستقیمی برای مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام ارائه نمی‌دهد. با این حال، چند راه حل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید :
  • منوی تنظیمات اینستاگرام خود را باز کنید.

درخواست های ارسال شده اینستاگرام

  • روی Your activity در منو ضربه بزنید.

مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام

  • به پایین بروید و روی Download your information ضربه بزنید.

ریکوئست های قبول نشده اینستاگرام

  • روی Download and transfer information ضربه بزنید.

مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام

  • روی Some of your information ضربه بزنید.

ریکوئست های قبول نشده اینستاگرام

  • “Followers and follows” را انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.

درخواست های ارسال شده اینستاگرام

  • «Download to device» را انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.

مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام

  • محدوده تاریخ را انتخاب کنید: اگر می‌خواهید همه درخواست ها را که از زمانی که حساب اینستاگرام خود را داشته‌اید، ببینید، All time را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید زمان کوتاه تری مانند سال گذشته یا ۳ سال گذشته را انتخاب کنید.

ریکوئست های قبول نشده اینستاگرام

  • برای درخواست دانلود، روی Create files ضربه بزنید: بسته به میزان اطلاعاتی که درخواست کرده اید، دریافت داده‌ها از اینستاگرام ممکن است کمی طول بکشد. هنگامی که دانلود شما آماده شد، ایمیلی با موضوع “Your Meta information download is ready” از یک حساب ایمیل Instagram.com دریافت خواهید کرد.

درخواست های ارسال شده اینستاگرام

  • پس از دریافت ایمیل از اینستاگرام، روی لینک دانلود اطلاعات خود ضربه بزنید و پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کنید. با این کار یک پوشه در رایانه، تلفن یا تبلت شما با همان نام فایل دانلود شده ایجاد می‌شود.

مشاهده لیست ریکوئست های اینستاگرام

  • پوشه را باز کنید.
  • فایلی به نام start_here.html را باز کنید.

ریکوئست های قبول نشده اینستاگرام

  • روی Pending follow requests کلیک کنید. اکنون فهرستی از تمام درخواست های ارسال شده اینستاگرام را می‌بینید که هنوز  پذیرفته یا رد نشده‌اند.

درخواست های ارسال شده اینستاگرام

همچنین بخوانید :

در حال حاضر راهی برای مدیریت مستقیم این درخواست ها وجود ندارد و شما با سرچ کردن این کاربران، می‌توانید ریکوئست خود را لغو کنید.

جمع بندی

مدیریت درخواست‌های فالو اینستاگرام شما به دلیل محدودیت‌های پلتفرم ممکن است کمی مشکل باشد. با این حال، با دانش و استراتژی های مناسب، می توانید به طور موثر درخواست های فالو خود را مدیریت کنید و تجربه اینستاگرام خود را بهتر کنید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا